hirdetés
hirdetés
hirdetés

Várhegyi most a közmédiát segíti

A Fidesz volt pártigazgatójának, Várhegyi Attilának a cége segíti a közmédia utóbbi időben megtépázott kommunikációját – értesült az FN24.hu. A portál értesülését az MTVA szóvivője nem erősítette meg.

hirdetés

Újabb állami kommunikációs megbízást kaphatott Várhegyi Attila, a Fidesz volt pártigazgatója, Szolnok egykori fideszes polgármestere – írja saját információira hivatkozva az FN24.hu.

A közmédia tekintélyét alaposan megtépázó utóbbi idők, és számos szakmai kritika után január 3-án távozott Szabó László kommunikációs igazgató, aki leginkább azzal hívta fel a figyelmét magára, hogy az MTVA éhségsztrájkoló munkatársait lejárató Facebook-oldalt hozott létre, de olyan szerencsétlen volt, hogy pillanatok alatt lebukott.

Az FN24 azt írja, hogy sokáig Cserháti Ágnes szóvivő tűnt befutónak Szabó helyére, ám ehelyett az MTVA Várhegyi Attilát és cégét, a Prestige Médiát kérték fel kommunikációs tanácsadásra. Cserháti az FN24 értesülését sem megerősíteni sem cáfolni nem kívánta. A lap hozzáteszi továbbá, hogy a közmédián belül sokáig fejtörést okozott, hogyan lehetne jól tálalni Várhegyi megbízatását.

Várhegyi Attila cége még első hódmezővásárhelyi városmarketinges megbízásairól híresült el. A Prestige Média megbízói többnyire rendre fideszes, vagy Fidesz-többségű önkormányzatok, több hódmezővásárhelyi megbízás mellett dolgozott Békéscsabán, Pécsen és Dombóváron is, valamint a kormányzatnak is (lásd kapcsolódó anyagainkban!).

A céget 2006 május 16-án jegyezték be a cégbíróságon, a forgalma 2009-ben 149 millió forint volt, míg 2010-ben már 374 millió forint.

(forrás: FN24)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés