hirdetés
hirdetés

Jóval többért kelt el a hódmezővásárhelyi megbízás

2010-09-08

Nem született meglepetés a hódmezővásárhelyi városmarketing-tenderen: a korábbi partner egyedüli ajánlattevőként nyerte el a feladatokat. A város 26 millióval többet fizet, mint tervezte.

Megismétlődött a két évvel ezelőtti eredmény: egyedüli ajánlattevőként a Prestige Média nyert a hódmezővásárhelyi városmarketing-tenderen. Igaz, az arányok változtak: ezúttal öt évre kerestek partnert és a város nettó 70 millió forintra becsülte a tender értékét.

Az ügynökség most is magasabb összegű ajánlatot tett, mint amit a tenderkiírásban a város megjelölt, az idei eltérés azonban jelentős: 2008-ban csak 1,8 millió forinttal vállalták többért az eredetileg 27 millió forintra becsült feladatokat, most azonban nettó 26 millió forint a különbség. Ez azt jelenti, hogy a Prestige Média 60 hónapon át nettó 96 millió forintért segíti az önkormányzatot.

A városmarketing-feladatok nehezen találtak gazdára, először ugyanis tavaly év végén jelent meg a hirdetmény, majd áprilisban újra kiírták a tendert.

A Hírszerző még az év elején számolt be arról, hogy Hódmezővásárhelyen kívül Pécs és Dombóvár is igényt tartott a Prestige Média szolgáltatásaira, aminek ára esetenként igencsak húzós.

hirdetés
hirdetés