A főnök kisfiától kérték el az autót a Honda legújabb szpotjához
2020-04-21
Játékos megoldással sikerült a négy fal között száguldozniuk egy kék Civic-kel.
Az autós reklámok szinte kivétel nélkül csupa szabadban felvett jelenetek sokaságából állnak, ahol bemutatják, hogy az adott jágány veszi a lehető legjobban az összes havas kanyart, száguld bele a naplementébe, kerüli ki a legváratlanabb akadályokat.
Aztán a karantén hozott egy büdös nagy pofont az iparnak, és kezdődhetett a stockvideókból és a felhasználók telefonjairól feltöltött nyersanyagokból összeollózó hadművelet a reklámokban.
A Memac Ogilvy dubaji kirendeltsége a Honda UAE megkeresésére egy szándékosan más irányt választott, amiben a lelkifröccsök és az otthonmaradás hősiességének kidomborítása helyett a játékosságra került a hangsúly.
Az Adweek infói szerint abban a szerencsés helyzetben voltak, hogy az ügynökség vezetője és a fényképezésért felelős vezetője egy épületben lakik, úgyhogy anélkül tudtak találkozni, hogy el kellett volna hagyniuk a házat. A projekthez elkérték a Honda egyik igazgatósági tagjának a gyerekétől annak egyik játékautóját (nyilván volt neki egy méretarányos Civic-je, ezt házhoz vitték nekik) majd egy horgászdamilt rögzítettek rá, és azt húzták végig a lakás padlóján. Főként természetes fényt használtak (egy olvasólámpa kivételével), hogy így próbálják meg leutánozni az épületek által vetett árnyékokat az autó karosszériáján. A felszereléshez az Ogilvy saját házi kameráját használták, szerencsére volt egy makrolencséjük is.
NZs