hirdetés
hirdetés

A főnök kisfiától kérték el az autót a Honda legújabb szpotjához

2020-04-21

Játékos megoldással sikerült a négy fal között száguldozniuk egy kék Civic-kel. 

Az autós reklámok szinte kivétel nélkül csupa szabadban felvett jelenetek sokaságából állnak, ahol bemutatják, hogy az adott jágány veszi a lehető legjobban az összes havas kanyart, száguld bele a naplementébe, kerüli ki a legváratlanabb akadályokat. 

Aztán a karantén hozott egy büdös nagy pofont az iparnak, és kezdődhetett a stockvideókból és a felhasználók telefonjairól feltöltött nyersanyagokból összeollózó hadművelet a reklámokban. 

A Memac Ogilvy dubaji kirendeltsége a Honda UAE megkeresésére egy szándékosan más irányt választott, amiben a lelkifröccsök és az otthonmaradás hősiességének kidomborítása helyett a játékosságra került a hangsúly.

 

Az Adweek infói szerint abban a szerencsés helyzetben voltak, hogy az ügynökség vezetője és a fényképezésért felelős vezetője egy épületben lakik, úgyhogy anélkül tudtak találkozni, hogy el kellett volna hagyniuk a házat.  A projekthez elkérték a Honda egyik igazgatósági tagjának a gyerekétől annak egyik játékautóját  (nyilván volt neki egy méretarányos Civic-je, ezt házhoz vitték nekik) majd egy horgászdamilt rögzítettek rá, és azt húzták végig a lakás padlóján. Főként természetes fényt használtak (egy olvasólámpa kivételével), hogy így próbálják meg leutánozni az épületek által vetett árnyékokat az autó karosszériáján. A felszereléshez az Ogilvy saját házi kameráját használták, szerencsére volt egy makrolencséjük is. 

NZs

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés