hirdetés
hirdetés

A Frank kommunikálja a Pöttyöst

2010-02-10
Idén a Frank, a HPS stratégiai ügynöksége dolgozik a Pöttyös márkán. A feladatokat megtendereztették és olyan ügynökségek indultak, mint az eddigi partner DDB, a BBDO és a Lowe GGK.

A FrieslandCampina még tavaly hirdetette meg a Pöttyös márka kommunikációs stratégiájának kialakításáról, és egy imázs-szpot tervezéséről szóló tenderét. Ezen az eljáráson indult a Frank, a DDB, a BBDO és a Lowe GGK.

A több körös megmérettetés után a Pöttyös márka 2010-es kommunikációs stratégiájának kidolgozására, és az ehhez kapcsolódó feladatok megvalósítására a Frank kapott megbízást.

A kiíró ugyanakkor az imázs-szpot tervezésére nem talált megfelelő ajánlatot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés