hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Frank kommunikálja a Pöttyöst

Idén a Frank, a HPS stratégiai ügynöksége dolgozik a Pöttyös márkán. A feladatokat megtendereztették és olyan ügynökségek indultak, mint az eddigi partner DDB, a BBDO és a Lowe GGK.
hirdetés

A FrieslandCampina még tavaly hirdetette meg a Pöttyös márka kommunikációs stratégiájának kialakításáról, és egy imázs-szpot tervezéséről szóló tenderét. Ezen az eljáráson indult a Frank, a DDB, a BBDO és a Lowe GGK.

A több körös megmérettetés után a Pöttyös márka 2010-es kommunikációs stratégiájának kidolgozására, és az ehhez kapcsolódó feladatok megvalósítására a Frank kapott megbízást.

A kiíró ugyanakkor az imázs-szpot tervezésére nem talált megfelelő ajánlatot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés