hirdetés
hirdetés

A Grey/G2-vel megy az EFOTT-ra a Rauch

2013-06-10

A Grey/G2 nyerte a Rauch Hungária tenderét, amelyet az EFOTT fesztivállal kapcsolatos márkakommunikációs feladatok ellátására írt ki a vállalat.

Idén harmadszor bízta a Grey/G2-ra élmény-aktivációját a Rauch, amely 2013-ban főtámogatóként lesz jelen a június 25-29. között megrendezendő zánkai fesztiválon. Az ügynökség feladatai közé tartozik a projekt teljes körű megvalósítása, így a Grey/G2 felel a zenei fesztivál ideje alatt a Rauch- márkákhoz kötődő élményekért és aktivációkért.

Az idén 20 éves Rauch Hungária a márka domináns megjelenítését és az Icetea márka kiemelését tűzte ki célul az értékesítés volumenének növelése mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés