hirdetés
hirdetés

A Guidency Tesco-s márkán dolgozhat

2009-10-29
A The Guidency nyerte a Tesco-s ruhamárka, az F&F divatbemutatójának kommunikációját.

A Tesco Global, az F&F divatmárka forgalmazója meghívásos tendert követően a The Guidency-t bízta meg az F&F divatház 2010. tavasz-nyári kollekció október 29-i, magyarországi bemutatójának teljes körű kommunikációjával.

A magyar bemutató után ugyanezt a produkciót még két másik kelet- európai országban mutatják be.

„Különösen fontos számunkra ez a divatbemutató, hiszen ezen az estén ismertetjük a legújabb kollekciókat és trendeket a szakma képviselőive. itt mutatkozik be a legújabb casual vonal, az F&F Blue is”- mondta Frunyó Attila, az F&F magyarországi pr-menedzsere.

A Tesco az F&F márkával konkurenciát kíván állítani nagy, nemzetközi gyártóknak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés