hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Guidency Tesco-s márkán dolgozhat

A The Guidency nyerte a Tesco-s ruhamárka, az F&F divatbemutatójának kommunikációját.
hirdetés

A Tesco Global, az F&F divatmárka forgalmazója meghívásos tendert követően a The Guidency-t bízta meg az F&F divatház 2010. tavasz-nyári kollekció október 29-i, magyarországi bemutatójának teljes körű kommunikációjával.

A magyar bemutató után ugyanezt a produkciót még két másik kelet- európai országban mutatják be.

„Különösen fontos számunkra ez a divatbemutató, hiszen ezen az estén ismertetjük a legújabb kollekciókat és trendeket a szakma képviselőive. itt mutatkozik be a legújabb casual vonal, az F&F Blue is”- mondta Frunyó Attila, az F&F magyarországi pr-menedzsere.

A Tesco az F&F márkával konkurenciát kíván állítani nagy, nemzetközi gyártóknak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés