Instore partner a Tescónál
2009-10-28
Tenderen választott partnert a Tesco instore eszközeinek értékesítésére. A pályázaton öt ügynökség vett részt, a győztessel januártól dolgozik együtt az áruház.
A Tesco eredményt hirdetett az instore hirdetési eszközök felállítása, értékesítése és üzemeltetése tárgyában kiírt tenderén. Az eljáráson a Célcsoport Média nyert, rajta kívül indult még az áruház jelenlegi ügynöksége, a POS Media Hungary, valamint három másik cég, ez utóbbiak nevét nem hozták nyilvánosságra.
A Tesco és a Célcsoport Média nem ismeretlen egymás számára, mert eddig a parkolókban, field marketing területen csináltak közös promóciókat.
Az ügynökség tenderen elnyert megbízása jövő év januárjában lép életbe.
A Tesco egyébként nemrég hozta nyilvánosságra az eladáshelyi kommunikáció-hostess promóciós pályázatának végeredményét. A vállalat partnere – az idei évhez hasonlóan - a HD Group, a HPS, a Lauritzen Instore és a Prohome.