hirdetés
hirdetés
hirdetés

A GVH-hoz kerülhet a Spar reklám

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál még nem született döntés a magyar logóval hirdetett cheesland sajt ügyében. A Tej Terméktanács beadványára vizsgálódó szervezet várhatóan a GVH-nak adja át az ügyet – írja a Világgazdaság.

hirdetés

A lap arról ír, hogy a Tej Terméktanács még augusztusban fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH), mert szerinte a Spar Magyarország magyar logóval hirdette akciós újságjában a német cheesland sajtot. A tanács szerint a logó arról tájékoztat, hogy a termék Magyarországról származik és mivel akciósan kínálták, a Spar magatartása alkalmas volt arra, hogy megtévessze a fogyasztókat.

A NFH-nál még nem született határozat, és mivel a Spartól úgy tájékozódtak, hogy a reklám nagyobb terjedelemben jelent meg, az ügyet várhatóan tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat gyanújával átadják a Gazdasági Versenyhivatalnak (GVH).

Laber Zsuzsa, a Spar kommunikációs vezetője úgy reagált, hogy a cheesland sajtot egy magyarországi telephelyű vállalkozás forgalmazza, amely itt fizet adót és hazai munkaerőt foglalkoztat. Az üzletlánc a beszállító céggel egyeztetve, „a termékben megjelenő hozzáadott érték alapján állapította meg, hogy a sajt magyar terméknek minősül”.

 

(forrás: Világgazdaság)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés