hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hideg ellenére is mozgósít kampányfilmjében a Momentum

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

hirdetés

Lendületes filmmel indítja kampányát a Momentum. A rendelkezésre álló tévés megjelenések mellett főleg online, social és utcai felületeken lesznek láthatók a politikai hirdetések, írja közleményében a párt. Hagyományos outdoor hirdetésük nem lesz, bicilightokon és teherautókon jelenik majd meg az utcai kampány.

A videó egyértelműen mozgósít, határon átívelő akciókra, közösségi szervezkedésre, utcai aktivitásra, munkára és korán kelésre ösztönöz, mindezt gyors vágásokkal, ritmikus és sodró zenével, széparcú huszonévesekkel és lakóteleppel, EU-lobogóval és zászlós hazafival nyomatékosítja.

A Momentum szerint a kampányuk visszatérő eleme a remény lesz, azaz az apátiából való kizökkentés, emellett a cselekvésre fektetik a hangsúlyt, és - mint írják - a "Momentum-generációhoz tartozik ma már minden harmadik munkavállaló Magyarországon, akik ahhoz vannak szokva, hogy ha megnyomnak egy gombot az okostelefonjukon akkor az nem megígéri, hogy majd működni fog, hanem működik. Ha mégse, akkor lecserélik."

A párt saját információs platformot hoz létre külföldön élő magyaroknak, illetve telekocsi platformot is indít nekik a mozgósításukat és a szavazásukat segítendő.

"A kampányra létrehoztunk egy belsős csapatot, ha úgy tetszik in-house ügynökséget, ami Momentum tagokból és szimpatizánsokból áll, akik közül többen is kommunikációs és reklámszakemberek. Ők mind önkéntesként, a főállású munkájuk mellett dolgoztak ezen a kampányon" - írják.

A kampányfilmet Praznoczy Sébastien rendezte, lent lehet megnézni, előbb az online, aztán a valamivel rövidebb tévés verziót. A többi ellenzéki párt kampányfilmjeiről ebben a cikkben írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés