hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hirdetők nem vették észre, hogy baj van

A világméretűvé duzzadt Occupy Wall Street mozgalom az utolsó figyelmeztetés lehet a hirdetők számára, hogy gyökeresen meg kell változtatniuk az eddigi marketingstratégiájukat – írja az Advertising Age.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Korrekt, lényeglátó cikk! A legfontosabb üzenet szerintem ebben a mondatban van találóan megfogalmazva: "A vállalatok fejében tudatosulniuk kell a társadalmi
problémáknak és részt kell vállalniuk a megoldásokban."

Főként, mivel a problémák jelentős részét ők maguk generálták/generálják. Ideje átgondolni a teljes tevékenységüket (ha úgy tetszik, értékláncot) és a minden
egyéb szempontot felülíró profitmaximalizálás helyett arra koncentrálni, hogy a társadalom számára (is) hasznosan működhessenek, nem elszakadva attól, hanem
együttműködve vele. Nincs a jövőben létjogosultsága a gigantikusra növő, nemzetgazdaságok éves GDP szintjét meghaladó profitokat termelő, a környezetet és a
társadalmat súlyosan kizsákmányoló "illúziógyáraknak", sem a problémák kizárólag kommunikációs szinten való kezelésének.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés