A világméretűvé duzzadt Occupy Wall Street mozgalom az utolsó figyelmeztetés lehet a hirdetők számára, hogy gyökeresen meg kell változtatniuk az eddigi marketingstratégiájukat – írja az Advertising Age.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Korrekt, lényeglátó cikk! A legfontosabb üzenet szerintem ebben a mondatban van találóan megfogalmazva: "A vállalatok fejében tudatosulniuk kell a társadalmi problémáknak és részt kell vállalniuk a megoldásokban."
Főként, mivel a problémák jelentős részét ők maguk generálták/generálják. Ideje átgondolni a teljes tevékenységüket (ha úgy tetszik, értékláncot) és a minden egyéb szempontot felülíró profitmaximalizálás helyett arra koncentrálni, hogy a társadalom számára (is) hasznosan működhessenek, nem elszakadva attól, hanem együttműködve vele. Nincs a jövőben létjogosultsága a gigantikusra növő, nemzetgazdaságok éves GDP szintjét meghaladó profitokat termelő, a környezetet és a társadalmat súlyosan kizsákmányoló "illúziógyáraknak", sem a problémák kizárólag kommunikációs szinten való kezelésének.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.