hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS és a NeoNoir Legózik

Együtt dolgozik a HPS és a NeoNoir a Lego City Tűzoltó Akadémia rendezvénysorozatán. A két ügynökség között ez az első együttműködés.
hirdetés

Közösen szervezi a HPS Experience és a NeoNoir a Lego City Tűzoltó Akadémia rendezvénysorozatát az ország hat helyszínén. A road-show tűzoltóautó építő programjának célja, hogy játszva tanítsa a gyerekeket a tűzvédelem alapjaira. A Lego City-t a világon először Magyarországon kommunikálják ilyen módon , a rendezvény további sorsa pedig az itteni eredményeken múlik majd.

A két ügynökség feladatmegosztása szerint a HPS mind a hat helyszínen a rendezvény teljes lebonyolításáért felel, a NeoNoir pedig az országos és a regionális sajtómunkát, valamint a digitális kommunikációt koordinálja. A HPS és a NeoNoir között ez az első hivatalos együttműködés.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés