hirdetés
hirdetés

A Jó, a Rossz és a Csúf

A Rossz
2004-03-03
Bár nyugodtan gondolhatják, hogy akinek ilyen a jóakarója, annak minek ellenség. Ellenséges nem is szeretnék lenni, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni a legújabb Actival reklámok mellett.
Értem én, hogy az ügynökség nem akart csak egy klasszikus, támogatói testimonialt készíteni, de ez esetben a kevesebb több lett volna.

A sportolókkal szó szerint együtt edző Actival doboz ugyanis csak deja vu érzéseket aktivál bennem. Láttunk már ugyanis utcán rohangáló láthatatlanul vékony Libresse betétet, pofozkodó Big Bent és leányszöktető, majd házasodó Cifet. Most itt a sportoló multivitamin. Ráadásul se szeme, se szája, csak keze és lába. Oké, egy vitaminnak ne is a szája járjon, de egy kicsit furcsa, hogy akkor minek is beszél hozzá ismert vízilabdázónk az edzés után oly hevesen.

Választ én se várok. Csak elgondolkodom, hogy kell-e vicce(se)t csinálni egy olyan komoly ügyből, mint az olimpiai csapat támogatása? Nem az lenne a cél, hogy egy egész ország érezze úgy, hogy az Actival többet tett abba a bizonyos kosárba, mint a napi C-vitamin-szükséglet? Nem lehet, hogy egy reklám már attól is jó, hogy csak egyszerűen szép és emberi? Tudom, hogy manapság már azt is értékelni illik, ha egy ügynökség megpróbál mást csinálni, mint a megszokott vagy a minimálisan elvárt. Ez sajnos nekem a ló másik oldala. Kár, mert a filmek egyébként szépek és emberiek.

Halász Gyula
HD Creative, kreatívigazgató

hirdetés
hirdetés