hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Jó, a Rossz és a Csúf

A Rossz

Bár nyugodtan gondolhatják, hogy akinek ilyen a jóakarója, annak minek ellenség. Ellenséges nem is szeretnék lenni, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni a legújabb Actival reklámok mellett.
hirdetés
Értem én, hogy az ügynökség nem akart csak egy klasszikus, támogatói testimonialt készíteni, de ez esetben a kevesebb több lett volna.

A sportolókkal szó szerint együtt edző Actival doboz ugyanis csak deja vu érzéseket aktivál bennem. Láttunk már ugyanis utcán rohangáló láthatatlanul vékony Libresse betétet, pofozkodó Big Bent és leányszöktető, majd házasodó Cifet. Most itt a sportoló multivitamin. Ráadásul se szeme, se szája, csak keze és lába. Oké, egy vitaminnak ne is a szája járjon, de egy kicsit furcsa, hogy akkor minek is beszél hozzá ismert vízilabdázónk az edzés után oly hevesen.

Választ én se várok. Csak elgondolkodom, hogy kell-e vicce(se)t csinálni egy olyan komoly ügyből, mint az olimpiai csapat támogatása? Nem az lenne a cél, hogy egy egész ország érezze úgy, hogy az Actival többet tett abba a bizonyos kosárba, mint a napi C-vitamin-szükséglet? Nem lehet, hogy egy reklám már attól is jó, hogy csak egyszerűen szép és emberi? Tudom, hogy manapság már azt is értékelni illik, ha egy ügynökség megpróbál mást csinálni, mint a megszokott vagy a minimálisan elvárt. Ez sajnos nekem a ló másik oldala. Kár, mert a filmek egyébként szépek és emberiek.

Halász Gyula, HD Creative, kreatívigazgató
a szerző cikkei

hirdetés
Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Tisztelt Lear,

Koszonom a valaszat. Nem problema. Senki sem tokeletes,mint ahogy on es en sem.

Szep napot kivanok!

E

#
Kedves Édes!

Elöször is én is beleestem abba a hibába, hogy beleegyezése nélkül tegeződtem Önnel, ezért elöször is elnézését kérem!
Másodszor igen jól látja a síránkozásokat, de ahogy a küzdelem, úgy a sírás is magyar "jellegzetesség".

Befejezésképpen: pozitívumok is megjelennek a kreatívaktól, csak mint minden ilyen hír, kisebb publicitást kap.

tisztelettel: Lear
#
Kicsinek is orulni kell. Vicces volt tisztelt Vuki. Szoval kezdjuk a napot egy ITT-vel.
#
itt a jó is
#
Tisztelt Lear,

Hetvegen volt idom nagyon sok vita forumot olvasni. Az a benyomasom, (az volt a benyomasom)hogy tobb negativum van a vita levelekben(amiket olvastam) mint pozitivum.Termesztesen
ez benne van a pakliban, hogy az emberek kulonbozoek de mint hozzaszoltaltam nehanyhoz talan jo lenne, ha valaki egy pozitivabb tema inditassal kezdenne az amugyi is nem szeretett
hetfoi napot.

UI: Orulok hogy nem adtak fel es nem adta fel!
#
Kedves Édes!

Félreértettél, nem adtuk fel, sőt...

...ha feladtuk volna, nem lennénk pl. itt.

Pl. én nem feladtam, hanem ilyen anyagok láttán elszomorodom, és persze bosszankodom is, de ezt is írtam!

tisztelettel: Lear
#
Jo reggelt,

Talan nem csak az Olimpiai Csapat szponzoraloja lehet az Actival Max hanem a kretiv gondolkodasu kreativ szakembereke is ,akik kreativitasukat szeretnek tovabb terjeszteni.Szep
volt,jo volt koszonom es ennyi.....?????Hol van az optimizmus es alkotokedv? Magyarok sohasem adjak fel, legalabbis ez az eletero es gondolkodas vitt elore, amit csinalok es vagyok
megha nehez aron is.
#
Napot, szépet!

Ez inkább elszomorító!!!!
Ilyenkor gondolkodik el az ember egy másik témában már leírt, magyar kreatívitást hiányoló reklámokról.
Mit tehetnek azok a kreatív szakemberek, mikor ilyen kommunikációt látnak? ...és mit tesznek azok a kreatívok, akik ezt az anyagot elkészítették? ....és mit tesznek a
megbízók, akik ezt a tervet elfogadták, vagy éppen ilyet kértek?

Kérdések, de félek a válaszokat sosem tudjuk meg, inkább karoljunk bele egy Actival Max dobozba...

...max. ennyi! Ennyi?

tisztelettel: Lear
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés