hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

HD Creative, kreatívigazgató Halász Gyula cikkei

#1
2004-11-04 00:00:00
Folytatódik a „mit lehet kezdeni egy vagy több rekesz sörrel?” dilemma. A Borsodi ezúttal sínre tette a kérdést: a sörök a hűtőbe kerültek, és Halász Gyula, a Partners JWT kreatívigazgatója a legkevésbé sem érti, mi köze ennek a villamoshoz.
#2
2004-03-03 00:00:00
„Reklámokról kritikát írni (ráadásul egy jóról meg egy rosszról) nem egy hálás feladat, főleg nem kis hazánkban. Ezért is választottam címként egy olyan klasszikus westernt, amelynek címe egyben a szereposztás is. Tehát van a jó reklám, van a rossz és vagyok én, aki mindezt le is írja.
#3
2004-03-03 00:00:00
Bár nyugodtan gondolhatják, hogy akinek ilyen a jóakarója, annak minek ellenség. Ellenséges nem is szeretnék lenni, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni a legújabb Actival reklámok mellett.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás