hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kereskedelmi televíziózás hamar beépült a fogyasztói köztudatba

A Szonda Ipsost szokásos sorozatunkban arra kértük, hogy vizsgálja meg a kereskedelmi televíziók beindulása óta eltelt egy év változásait a nézők nap, mint napi tevékenységeinek, illetve a kereskedelmi és közszolgálati televíziózási idő arányának tükrében..
hirdetés
A felmérés eredményeként itt közölt chart szinte önmagáért beszél. A mellékelt ábrán egy 1998 első félévét jellemző átlagnap szerkezete látható. Az adatok a Szonda Ipsos és a GfK Hungaria által felvett médiahasználati kutatásból származnak. A minta nagysága több mint tízezer (pontosan 10. 290) fő, akik a 15 éves és annál idősebb népességet reprezentálják.

Az ábrán a napi tevékenységszerkezetet mutatjuk be, beleágyazva a televíziózást, amelyen belül megkülönböztetjük a közszolgálati (feketével keretezett piros sávok) és a kereskedelmi (feketével keretezett sárga sávok) televíziós adásokra fordított figyelem idejét. Az adatok negyedórás intervallumokban mutatják az aktuális tevékenységek részarányát.

A felmérésből kiderült, hogy az országos kereskedelmi televíziók megindulása, működésük betagozódása és a vételi lehetőségek átrendeződése 1998 elejére beépült a köztudatba.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés