hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kisfiús piktogram a legesélyesebb

Hétfő estig lehet szavazni arról, hogy milyen legyen a gyermekbarát tévéműsorok piktogramja. A tervek szerint az ajánlás bevezet egy új korhatár-jelölést, amellyel megkülönböztethetők lesznek a kifejezetten gyermekeknek szóló műsorszámok.

hirdetés

A jövőben a hatos karikával megjelölt műsorszámok közül azokat, amelyek kifejezetten az óvodás korú, hat éven aluli gyerekeknek készültek, a médiaszolgáltató egy újonnan bevezetett, úgynevezett gyermekbarát piktogrammal jelölheti. A kimondottan kiskorúaknak szóló műsorszámok azonosíthatósága érdekében külön jelölést kell kiválasztani, amihez a nézők segítségét kérte a médiatanács. A testület hivatalos blogján kedd óta lehet szavazni a három figurára - kisfiúra, macira és kutyára, hogy végül a legtöbb szavazatot kapott piktogram legyen a védjegye a gyermekbarát műsoroknak.

Vasárnap kora délutánig több mint 11 ezer 800 voks érkezett a webes felületen, a legtöbb a kisfiút ábrázoló piktogramra, de a nézők a blogon hétfőn éjfélig még leadhatják szavazataikat. A médiatanács kedden hozza meg végleges döntését az új klasszifikációs ajánlásról. A tervek szerint az ajánlás bevezet egy új korhatár-jelölést, amellyel megkülönböztethetők lesznek a kifejezetten gyermekeknek szóló műsorszámok.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés