hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámok 2011-ben

Hosszas vajúdás után válogattuk ki azt a 11 reklámot, vagy kampányt, ami szerintünk kicsit jobb volt a többinél. Az elmúlt egy hét alatt közel ötszáz szavazat érkezett egy-egy alkotásra, a szavazást lezártuk. Íme a sorrend. (Zárójelben a kapott pontszámok láthatóak)

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
1 MINDIG TV
egyertelmuen a legjobb, rudolf megjobb. egyszeru/ertelmes/oszinte uzenet, de/es megnevettet, barmikor nezheto

2 GENERALI
egyszeru kis spot, nem is rossz, de tulertekelt csak ugy mint meg sok a tizbol... talan tobb is lehetett volna benne...

3 MKB
a creativ/app cool, talan tuljo is a magayr piachoz, a spot meg a korites viszont semmilyen/lapos...

4 SIO
szep vizual, jo hogy nem bukik giccsbe mint a legtob magyar imagefilm. meg mindig szentul hisszuk h a magyar lanyok a legszebbek...? mar egy kicsit kozelebb tapintottak, de meg
mindig messze vannak, csak ugy mint a tudatos magyar vasarlo...

5 TESCO
ez sokkal jobb is lehetett volna...

6 NEPSZABI
a leirtak igazak. a cel ketseges. persze megint: nem konnnyu a komcsik libsik es fasisztak? orszagaban.
na es?

7 CREDITHILL
teljesen rendben van + szep vizual. a nagy lenduletben a credithill arculatat is atrajzolhattak volna, az szornyu.

8 ARANY ASZOK
a dal rendben van, kreativ is, a szpot gyenge, jo viszont h osszeraktak egy ilyen nagyobb cuccot, de azert 2012ben mar nehogy mar...

9 TELENOR
nem latom h miben lenne annyira kulonleges. megint: 2012-t irunk mar.

10 VODAFONE
szornyu. ddb-tol sokkal jobb kene. az emberi hulyeseg merteke pedig nagy, a filmnek semmi koze nem volt ahhoz h ekkora lett a media erdeklodes. esetleg a bbd-nek?


osszegezve: gyengys a felhozatal, a mindig tven kivul nem sok marad meg jo ertelemben.
es nemzetkozi szinten?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés