hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Lufthansának fotózott a Windows XP ikonikus háttérképének készítője

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

hirdetés

A Windows operációs rendszerek popkultúrában két leggyakrabban felidézett esztétikai eleme feltehetően egyrészt a Brian Eno által komponált bejelentkező zene a 95-ös kiadáshoz, valamint a Chuck O'Rear által fényképezett kicsi zöld emelkedő és felette kék-fehér égbolt, az XP operációs rendszer alapértelmezett háttérképe. Utóbbi kép címe Bliss, és bár szintetikusnak hat, O'Rear a Sonoma Highway mellett parkolva készítette. Szokás mondani, hogy feltehetően ez a világon a legtöbb ember által látott fotó. O'Rear egyébként egy csomó természetképet készített a National Geographicnek, illetve más magazinoknak is, de ennél nagyobb hatásút soha.

Most a Lufthansa kérte fel, hogy készítsen a New Angles of America című kampányához fényképeket. A három fénykép a német légitársaság három észak-amerikai úti célját örökíti meg, illetve azokkal igyekszik utazásra ösztönözni a szép természetet szerető embereket. A kampánynak egy külön internetes oldala is van, rajta a fotózást dokumentáló videóval. A képeken Maroon Bells (Colorado), Peek-A-Boo Slot (Utah) és White Pocket (Arizona) láthatók, lent tekinthetők meg.

Maroon Bells (fotó: Chuck O'Rear)

Peek-A-Boo Slot (fotó: Chuck O'Rear)

White Pocket (fotó: Chuck O'Rear)

A fenti helyekre a Lufthansa a United Airlinesszal együttműködve juttatja el az utasait.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés