hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Media Hungarynek költöznie kell, per lesz

A Media Hungary hat nappal a kezdés előtt helyszínt változtat. Az eddigi helyszín vezérigazgatója szerint nem volt szerződés, a szervezők jogi képviselője viszont vasárnapi e-mailekre is hivatkozik. A Media Hungary perel.

hirdetés

Hat nappal a kezdés előtt költöznie kell a Media Hungarynek az eseménynek 13 éve helyet adó Club Tihanyból. A helyszín vezérigazgatója szerint nem volt megkötött szerződés, és kiadta a 18-19-i napokat másnak. A Media Hungary ügyvédje, dr. Ruttner György szerint azonban még 8-án, vasárnap is folyt a levelezés a részletekről a Club Tihany értékesítési igazgatójával. Az új helyszín a balatonfüredi Balaton Szabadidő és Konferenciaközpont lesz.

„A Média Hungary című rendezvény szervezője annak ellenére hirdette meg az idei találkozót, hogy tudta, nincs még szerződése a helyszínként megjelölt Club Tihannyal” - közölte Szűcs Ákos, a Club Tihany Zrt. vezérigazgatója délelőtt az MTI-vel. Hozzátette továbbá: „a Média Hungária Bt. és annak vezetője, Csermely Ákos, visszaélve a résztvevők tekintélyével és médiabeli súlyával - annak ellenére, hogy elég magas részvételi díjat már beszedett - igen felelőtlenül nem kötött szerződést a rendezvényre. Annak ellenére hirdette meg az idei találkozót, hogy tudta, nincs még szerződése és arra az időre más már leszerződött a Club Tihannyal" - írta Szűcs Ákos.

Máshogy látják
„E-mailekkel dokumentálhatók az előkészületek, 8-án is kaptunk visszaigazolásokat, 9-én vasárnap pedig még további egyezkedések is voltak” – mondta dr. Ruttner György, a Media Hungary jogi képviselője a Kreatív Online megkeresésére. Az ügyvéd elmondta, hogy hétfőn egy olyan tartalmú levelet kaptak a Club Tihany vezérigazgatójától, hogy az értékesítési igazgatónak nem állt jogkörében részletekről tárgyalnia velük, és amiben közölte, hogy már leszerződött egy harmadik féllel a dátumra, de egyeztetnie kell. „Tudni akartuk, hogy ki a harmadik fél, de nem nevezték meg. Az egyezkedésnek ez lett volna részünkről az egyik feltétele” – mondta Ruttner. A Media Hungary az egyoldalú szerződésbontásra hivatkozva bepereli a Club Tihanyt.

A Media Hungary idén tehát Balatonfüreden lesz, a dátum, a program és az árak nem változnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Tavaly sem voltam, de idén sem megyek, nagy valószínűséggel nem is lenne se rám se rájuk igény :) Vannak ott nálam okosabb és tudományosabb "szakemberek" akik kitöltik
a teret és időt .....
#
ribbon, és hogy tetszett a tavalyi? Mert gondolom a tavalyi alapján látod úgy, hogy csökken azok száma, akik "csak" érdeklődők, nem előadók.
#
Számomra egy vicces dolog van ebben, hogy lassan több az előadó mint a rendezvényt látni akaró szakmabeli... Ez is mutatja, ez nem több annál, hogy egymásnak megmutassák
magukat a média zsoldosai, hogy mekkora ászok még mindig és, hogy most éppen hol osztják azt észt. A helyzet az, legalább most van ami feldobja az ide hiúság mágia
résztvevőit, mert nem kell egész Tihanyig elmenni egy kis magamutogatásért elég megállni Balatonfürednél...
#
Ezt nagyon benézte Csermely, abban bízni, hogy az országos monopóliummal bíró Club Tihany majd kirúg miatt valakit, akivel szerződése van.... Aszitte ekkora arc :)
Totál amatőrség szerződés nélkül meghirdetni egy rendezvényt. A legnagyobb öngól, hogy most veri magát, jövőre meg szépen visszasunnyog, mert nincs más helyszín.
Most kell ellen-médiahungaryt szervezni, milyen egy szar ez már, jövőre mi sokkal jobbat csinálunk :))) Balkán turist.
#
Kiváncsi lennék mi kell ahhoz, hogy a szálloda kilépjen egy évek óta folyamatos és biztos bevételt hozó üzletből... És az sem kérdés, hogy a média kinek a
szemszögéből fogja nézni a dolgot.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés