hirdetés
hirdetés

A Mediacom nyerte a Grand Vision médiás tenderét

2021-01-25

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Az Ofotért és Vision Express márkákat birtokló Grand Vision tavaly januárban adott a meglévő médiavásárlási feladatok mellé márkastratégiai megbízást a Mediacomnak. Idén kétfordulós, meghívásos tenderen újították meg az együttműködést, ami még 2018-ban indult.

A MediaCom a múltban nem csak hagyományos médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátásával segítette a márkatulajdonost. A Grand Vision az elmúlt évben újította meg márkastratégiáját, melynek célja az Ofotért és a Vision Express márkák határozottabb megkülönböztetése volt. A kapcsolódó márkastratégiai megbízást az ügynökség látta el” – írja közleményében a Mediacom.

„Az új kihívásokra és normákra legadaptívabban reagálni tudó, multifunkcionális ügynökségi csapatot kerestünk, akik képesek velünk együtt látni és láttatni a »nagy képet«. Kommunikációs rendszerekben gondolkodnak és nem csak silókat optimalizálnak. Értik a márkáinkat, a vásárlóinkat, látják a lehetőségeinket. Mindezt figyelembe véve képesek stratégiát alkotni és azt hatékonyan implementálni költséghatékony médiamegoldások révén. A Mediacom által hozott stratégia, áraik, és nem utolsó sorban a csapat elhivatottsága miatt döntöttünk mellettük egy igen komoly, kiélezett versenyben” – nyilatkozta a döntés kapcsán Kelemen Anita, a Grand Vision marketing- és digitális igazgatója

bn

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés