hirdetés
hirdetés

A Nespresso kiválasztotta új pr-ügynökségét

2019-05-30

Csütörtök délelőtt számoltunk be róla, hogy a Noguchi megvált ügyfelétől, a Nespressótól. Az is kiderült, hogy már a szakmai terület átadás-átvétele zajlik, azt viszont nem tudtuk még, hogy ki lesz az új ügynökség. Mostanra kiderült.

A cikk megjelenéskor rögtön rá is kérdeztünk erre a márka marketingigazgatójánál, majd délután már meg is érkezett az ügynökségváltásról szóló sajtóanyag.

„Június 1-től a Next9 Communicationst választottuk pr-partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapító munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A pr-ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához” - nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője.

A kiválasztás nyilván nem hirtelen történt, úgy tudjuk, a Noguchival 60 napos határidővel bontottak szerződést, így két hónapjuk volt kiválasztani új kommunikációs ügynökségüket.

A közlemény kitér arra is, hogy a Nespresso a korábbiaktól eltérő irányban szeretné folytatni a kommunikációját, megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is erősíti. Emellett bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő kávékat vezet be, valamint erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.

Szerényi Szabolcs
főszerkesztő-helyettes

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés