hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nespresso kiválasztotta új pr-ügynökségét

Csütörtök délelőtt számoltunk be róla, hogy a Noguchi megvált ügyfelétől, a Nespressótól. Az is kiderült, hogy már a szakmai terület átadás-átvétele zajlik, azt viszont nem tudtuk még, hogy ki lesz az új ügynökség. Mostanra kiderült.

hirdetés

A cikk megjelenéskor rögtön rá is kérdeztünk erre a márka marketingigazgatójánál, majd délután már meg is érkezett az ügynökségváltásról szóló sajtóanyag.

„Június 1-től a Next9 Communicationst választottuk pr-partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapító munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A pr-ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához” - nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője.

A kiválasztás nyilván nem hirtelen történt, úgy tudjuk, a Noguchival 60 napos határidővel bontottak szerződést, így két hónapjuk volt kiválasztani új kommunikációs ügynökségüket.

A közlemény kitér arra is, hogy a Nespresso a korábbiaktól eltérő irányban szeretné folytatni a kommunikációját, megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is erősíti. Emellett bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő kávékat vezet be, valamint erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés