hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy rendőrkampány és a párezres mém-insta végleg letarolta a magyar közösségi médiát

Nagyot mentek a magyar íjászok, a szegedi matekos és az eleganciáról szóló véleménycikk, valamint az "Anyádat hívd, ne a 112-őt". A sportoldalak visszaestek nyár után, a hírszájtok viszont mind növelték az elérésüket. Az első őszi Lájbajnokság.

hirdetés

A szeptemberi Lájkbajnokság viszonylag kevés és egyszerű tanulságokkal szolgált az előzőhöz képest. A leglátványosabb, hogy bár 17 százalékkal visszaesett, mégis toronymagasan a legtöbb közösségi aktivitást kiváltó oldal még mindig a Mégvalamit? nevű mémes Instagram-oldal, amelynek leírása: "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" Három és fél milliós aktivitást hozott. A második utána a 24.hu másfél millióval.

Az is látszik, hogy a híroldalak, ahogy az lenni szokott, szeptembertől újra erőre kaptak. Az Index, az ATV, a 444, a HVG és a 24.hu is mind növelték a közösségi aktivitást a nyári hónapokhoz képest. Az Index a legkevésbé, de az is. Az ATV először került be az első tíz oldal közé. A korábbi időszakban taroló Trollfoci és Nemzeti Sport Online pedig stagnáltak, illetve csökkentették a közösségi aktivitást.

A legnépszerűbb cikkek terén kicsit színesebb a helyzet. Közel hatvanezres eléréssel egy szegedi diák sikertörténetével ment nagyot a Szeretlek Magyarország oldala, a WMN pedig egy életigazsággal: "az elegancia nem a torkodik sliccelt koktélruhád". A magyar íjászok nemzetközi sikere az ATV-nek és a Virality.hu-nak is sokat hozott, illetve a Vezess.hu is nagyot ment az "Anyádat hívd, ne a 112-őt - Üzeni a magyar rendőrség, és igazuk van" hívómondattal bíró, egy Janklovics Péter szerepeltető rendőrségi kampányról szóló hírével, videójával.

További izgalmak, tanulságok lent.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés