A Pixa gerjesztette hullámokon hirdet az állásportál
2017-10-19
A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.
Citylightokon és metróban hirdeti szolgáltatásait a Dreamjo.bs állásportál. "Főnököd is milyen", "Meetinged is mennyi", "Szabadidőd is mennyi", "Munkahelyed is milyen" - ezek a szlogenek jelennek meg október 16-tól a metróban például, amiről Pixa legutóbbi slágere, a Hajadismijen juthat sokak eszébe. Pixa számáról pedig értelemszerűen Sickratman tízéves kultikus és szatirikus trackje, a Buzi-e vagy. Utóbbinak a Pixa-szám igazából csak egy egészen ötlettelen és szellemtelen nyúlása, de ez egy másik téma.
A portál mindesetre ezekkel a szlogennek próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy elsődleges szempont a munkakeresésnél, hogy jól érezze magát az ember a munkahelyén, illetve az, hogy "a munkavállalók is kritikusan gondolkodjanak, és felismerjék, hogy talán máshol találják meg álomcsapatukat és álommunkahelyüket" - ezzel pedig egy eléggé egyértelműen körülhatárolható társadalmi csoportot céloz meg.
Itt láthatók a plakátok, az első kettő citylight, némileg hagyományosabb szöveggel, az azt követőek a metrósok. Alattuk az alkotók listája.






Alkotók listája |
Megbízói oldal Megbízó: Dreamjo.bs Ügynökségek Insight: az NRC Marketingkutató Zrt. felmérése alapján |
Puskár Krisztián