hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pixa gerjesztette hullámokon hirdet az állásportál

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

hirdetés

Citylightokon és metróban hirdeti szolgáltatásait a Dreamjo.bs állásportál. "Főnököd is milyen", "Meetinged is mennyi", "Szabadidőd is mennyi", "Munkahelyed is milyen" - ezek a szlogenek jelennek meg október 16-tól a metróban például, amiről Pixa legutóbbi slágere, a Hajadismijen juthat sokak eszébe. Pixa számáról pedig értelemszerűen Sickratman tízéves kultikus és szatirikus trackje, a Buzi-e vagy. Utóbbinak a Pixa-szám igazából csak egy egészen ötlettelen és szellemtelen nyúlása, de ez egy másik téma.

A portál mindesetre ezekkel a szlogennek próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy elsődleges szempont a munkakeresésnél, hogy jól érezze magát az ember a munkahelyén, illetve az, hogy "a munkavállalók is kritikusan gondolkodjanak, és felismerjék, hogy talán máshol találják meg álomcsapatukat és álommunkahelyüket" - ezzel pedig egy eléggé egyértelműen körülhatárolható társadalmi csoportot céloz meg.

Itt láthatók a plakátok, az első kettő citylight, némileg hagyományosabb szöveggel, az azt követőek a metrósok. Alattuk az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Dreamjo.bs
Marketingigazgató: Németh Anna
Kreatív tervezés: a DreamJo.bs csapata

Ügynökségek

Insight: az NRC Marketingkutató Zrt. felmérése alapján
Médiaügynökség: Café Média
Médiatervező: Bujna András és Szalay György

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés