hirdetés
hirdetés
hirdetés

A plazák réme

A Media Markt új kampánya

„Barna vagy szőke nő, honnan kerül elő?” – teszi fel a kérdést egy hajdan volt alternatív sláger. A Media Markt reklámok középpontjában egy jelenség áll: egy szőke, bombacuccos, buta plazacica esszenciáját megszemélyesítő barna nő, aki dermesztően hat az eladófiúkra.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A szpotok egy klasszikus kereskedelmi szállóigét keltenek életre: ha a férfiaknak akarsz eladni, hívd fel a figyelmüket egy bombasztikus nőre, aki jön, lát, és… győz. Először párducbőrbe öltözteti legújabb ölebét, egy porszívót, majd méricskélés után rákérdez a tutira: Mi az, hogy alacsonyak a zárak?

A filmek több ponton is eltérnek a simulékony-konzervatív, túlfecsegős reklámfilmektől. Először is kevés a szöveg, helyette inkább érzékletes, jól eltalált gesztusok sorozata látható. Másodszor pedig sikerült egy sor trendi jelképet csempészni a filmekbe: az alternatív fejeket, a piercinget, a hosszú barkót. A Media Markt fő célközönsége, a férfiak kedvéért olyan női operettszínésznőt talált a stáb főszereplőnek, aki a felvételek bármely pillanatában képes volt könnyedén alakítani a „szőke jellemet”.

A film visszafogott, szinte monochrom színvilágában kizárólag a Media Markt fekete és vörös színei dominálnak. A monochrom jelleget erősíti a film kísérőzenéje is, amely a mozi hőskorát idézi. Az állati nő kihívó mozdulataira a mellékszerepeket alakító, nem tipikusan modellkülsejű srácok kifejező, de sohasem sértő gesztusokkal reagálnak, és lenyelik azt a bizonyos mondatot, hiszen a vevő szent és sérthetetlen. A szpotok lineáris történetvezetésében minduntalan felbukkanó párbeszédek csak filmes eszközökkel, vágóképekben, gesztusokban nyilvánulnak meg, és sohasem szavakban. A porszívós film próbafülke-jelenetébe sűrítették egy nő vásárlási szokásait. A szpot dramaturgiai csúcsjelenete mindemellett egy apró csúsztatást feledtet: a Media Marktban nincs próbafülke.

A film jellegétől kissé eltér a cég eddigi óriásplakát tendenciája, amely döntő többségében – ízlésben, képi kultúrában – a német megrendelő ízlése szerint készült. A szpotok 25 másodpercesek, amelyek egyenként 9 snittből felépülő 20 másodperces sztoriból, és egy körülbelül 5 másodperces vége packshotból állnak. A zárméregetős filmből a kampánykezdésre és mozik számára készült egy hosszabb verzió is.

A film izgalmas kirándulás lehetett annak az ügynökségnek a számára, amelynek ideje javát egyébként teljesen más, zárt termékkategória köti le, és az ügyfél számára is, amely a szpot sikerében bízva egy rövid ideig még párducmintás porszívót is forgalmazott.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés