hirdetés
hirdetés

A Privy újfajta sajtóközleményt vezet be

2010-05-07
A Privy Council újfajta sajtóközlemény-típust indított el Hírlabor néven. A közösségi médiára szabják.

Hírlabor névvel új sajtóközlemény szolgáltatást indított el a Privy Council, amit a közösségi média felhasználóira szabtak.

A social media release (smr), vagyis közösségimédia-közlemény olyan online információgyűjtemény, amelyben a hagyományos sajtóközleményen kívül megtalálható egy összefoglaló a legfontosabb megállapításokról, idézetek, beágyazható képek, fotók és videók, valamint kapcsolódó linkek.

Az smr funkciói lehetővé teszik továbbá az anyagra mutató link mentését a saját könyvjelzők közé, annak megosztását a legfontosabb közösségi felületeken, illetve a kapcsolatfelvételt a témával kapcsolatos kérdések feltevése érdekében.
 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés