hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Sanoma is csatlakozott a Médiaunióhoz

A Sanoma Budapest is csatlakozott a Médiaunióhoz. A kiadó közel 50 millió forint értékű felülettel is hozzájárul az idei egészségmegőrzés-kampányhoz.
hirdetés

A Sanoma is beszállt a 2009-es Médiaunió kampányba, amely az egészségmegőrzés és betegségmegelőzés témákat dolgozza fel. A lapkiadó 50 millió forintos médiafelületet is ad a közel 6 milliárdos megakampányhoz.

„A Sanoma Budapest örömmel csatlakozott a Médiaunió páratlan méretű összefogásához és támogatja a 2009-es kampányt azért is, mivel az egészséges életmód népszerűsítésére a médiavállalat korábban is nagy hangsúlyt fektetett” – nyilatkozta Ruszkai Nóra, a Sanoma Budapest vezérigazgató-helyettese. Mint elmondta, a Nők Lapja Egészség magazin szervezésében vállalatuk már korábban is részt vett - és a jövőben is aktív szerepet kíván vállalni - az egészséges életmódra való nevelésben.

A 6 milliárd forintot érő médiafelületen futó kampányt az ACG.Hey készíti, és várhatólag februárban indul.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés