A serritmus
Op-art stílus a Kaisertől szokatlanul
A film készítői olyan képi világot akartak megteremteni, amely elsősorban szórakoztat. Bár a szpotban érezhetően végigvonul egy történet, amelyben a Kaisereket – a négy fiút – sörökkel látják el a lányok, mégsem a sörivásról szól. Elsősorban a dinamikus, zenére vágott, lüktető színhangulat a fontos. Maga a termék nem kellék, nem csupán a belső vagy a vége packshot főszereplője, hiszen a címke majd ötvenszer bukkan fel a filmben. A filmben kontrasztosan jelen lévő színpárt a bárpultban körbeforduló kamera száguldó felvétele mossa össze végül a címke mintáivé.
A film szórakoztató és elsősorban ismertségnövelő céllal fut, de már átvezeti a brandet a következő kampányidőszakba. Az op-artos hangulatú színvilág az értékesítési helyeken is megjelenik.
A szpot – lévén látványfilm – nem nélkülözi a hatásos képi elemeket, ilyen például a film kezdőjelenetében a szőnyegek kigurulása. Mivel a lehető legkevesebb trükk felhasználásával készítették, ennél a jelenetnél a helyszínen egy kötélfelfüggesztést használtak a szőnyegek azonos ritmusú kigurítására. A kupakkipattanás snittje is helyszíni felvétel. A látványelemekben az üvegeket aprólékos gonddal állították fel és fényelték be a jelenetek előtt.
Az op-artos hatást nemcsak a színpár használata, kontrasztja idézi elő, hanem az üvegek, a mozdulatok ritmusa, valamint a zörejek és a hangok is. Az op-art kedvéért többször döntött kameraképek láthatóak.
A sorba állított sörösüvegek jelenetekor figyelni kellett arra, hogy sem a megvilágítást szolgáló lámpák, sem a kamera, sem a stáb, sem pedig az üvegeket kikapkodó kezek reflexei, tükörképei ne verődjenek vissza a palackokról. Az ilyen és ehhez hasonló reflexhibák, bár nem tipikusan, de szórványosan még fel-felbukkannak filmekben.
A film gyakorlatilag az első reklámfilmes munkája Spah Károlynak és Spah Dávidnak, akik a Família kft. című szappanoperával váltak ismert ikrekké. Bár a forgatáson látottak alapján még sok leckére szorulnak, a szpot erről mit sem tanúskodik.