A Siemens barátkozni kezd a lakossággal
Biztos mindenki mosolygott már életében, amikor egy vonatra nézett. Nem véletlenül.
A Siemens, ahogy a vállalat közleménye is rámutat, 130 éve van jelen Magyarországon, de kommunikációja inkább üzleti jellegű, a lakosság kevésbé van tisztában a tevénységével. Na persze, a mosógépről már hallottak, de a Siemens elsősorban az energiatermelés, az ipari automatizálás, az épülettechnológia, a közlekedés területén jelenik meg.
A Siemens jubileumi kampányt indít, amellyel jobban tudatosítaná a lakosság körében a tevékenységét, illetve a vállalat technológiájának mindennapokban játszott szerepét. Az üzenet az, hogy a Siemens szolgáltatásai és megoldásai jobbá teszik az ember életét. Nem gondolnánk például, de előfordul: a Siemensnek köszönhetjük, hogy valami miatt mosolyogni kezdünk, gitárral a kezünkben, integetve.
Három videó készült mindennek keretében, illetve szeptemberben integrált kampányt folytatott a vállalat print és online felületeken is. A kreatív koncepciót a Café Communications, a médiatervezést és vásárlási feladatokat a MediaCom , a filmgyártást a Smartfilm csinálta. A kommunikációt a Café PR, többek között feldolgozták a Siemens fő stratégiai területeinek elmúlt 130 éves fejlődéstörténetét. A kampánnyal párhuzamosan megújult a vállalat honlapja, a közösségi médiában is erősítenek, a Facebook mellett magyar Instagramon és Twitteren is.
A videók:
Alkotók listája |
Megbízói oldal Megbízó: Siemens Zrt. Ügynökségek PR ügynökség: Café PR Médiaügynökség: MediaCom Produkció Produkciós cég: Smartfilm |