hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Siemens barátkozni kezd a lakossággal

Biztos mindenki mosolygott már életében, amikor egy vonatra nézett. Nem véletlenül.

hirdetés

A Siemens, ahogy a vállalat közleménye is rámutat, 130 éve van jelen Magyarországon, de kommunikációja inkább üzleti jellegű, a lakosság kevésbé van tisztában a tevénységével. Na persze, a mosógépről már hallottak, de a Siemens elsősorban az energiatermelés, az ipari automatizálás, az épülettechnológia, a közlekedés területén jelenik meg.

A Siemens jubileumi kampányt indít, amellyel jobban tudatosítaná a lakosság körében a tevékenységét, illetve a vállalat technológiájának mindennapokban játszott szerepét. Az üzenet az, hogy a Siemens szolgáltatásai és megoldásai jobbá teszik az ember életét. Nem gondolnánk például, de előfordul: a Siemensnek köszönhetjük, hogy valami miatt mosolyogni kezdünk, gitárral a kezünkben, integetve.

Három videó készült mindennek keretében, illetve szeptemberben integrált kampányt folytatott a vállalat print és online felületeken is. A kreatív koncepciót a Café Communications, a médiatervezést és vásárlási feladatokat a MediaCom , a filmgyártást a Smartfilm csinálta. A kommunikációt a Café PR, többek között feldolgozták a Siemens fő stratégiai területeinek elmúlt 130 éves fejlődéstörténetét. A kampánnyal párhuzamosan megújult a vállalat honlapja, a közösségi médiában is erősítenek, a Facebook mellett magyar Instagramon és Twitteren is.

A videók:

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Siemens Zrt.
Kommunikációs vezető: Virágh Adrienn
Kampány koordináció: Kőmíves Judit

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR
Account: Császár Zsombor
PR-tanácsadók: Szűcs Péter, Gergely András
Reklámügynökség: Café Communications
Szöveg: Café Communications és Siemens
Account director: Virovecz Vanda
Account manager: Balázs Bettina
Gyártásvezető: May Gábor
Fotós: Sárosi Zoltán

Médiaügynökség: MediaCom
Médiatervező: Köves Gabriella

Produkció

Produkciós cég: Smartfilm
Producer: Juhász Bálint
Rendező: Baross András
Operatőr: Mentes Mátyás
Utómunka: Smartfilm

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés