hirdetés
hirdetés
hirdetés

A történelem legjobb asszisztensi álláshirdetése

Zseniális álláshirdetést adott fel a Goodby, Silverstein & Partners társalapítója, Rich Silverstein, aki személyi asszisztenst keres, miután korábbi titkára távozott az ügynökségtől - tudósít az Adweek.

hirdetés

A Work4rich.com oldalon egy hat pontból álló tesztet tölthetünk ki, ahol felmérik, mennyire jól tudunk rendezkedni (Rich zöld és kék ceruzáit kell árnyalat szerint elrendezni), üzenetet átadni, felmérni a VIP-k erőviszonyait és hogy mennyire figyelünk a részletekre.

Azonban nemcsak a tesztoldal, hanem a Craiglisten közzétett álláshirdetés szövege is zsenialitásról tanúskodik, amiből röviden idéznénk is (de semmiképp sem szabad kihagyni az egészet): "Néztél már valaha a nagyság szemébe - és sírtad el magad, mert annyira szép volt, hogy már szinte bántott? Ha nem, ideje megismerkedned Rich Silversteinnel."

Az érdeklődők (már ha ezek után valakinek még nem ment el a kedve a munkától) szeptember 6-ig adhatják be jelentkezésüket a Work4rich.com oldalon keresztül. Rich maga választja majd ki a jelentkezők közül azokat, akiknek lehetőségük nyílhat vele dolgozni, és a "történelem legnagyobb Google Hangoutja" során dönt majd a győztesről. Kétféle ember nem lesz szívesen látott: az ipari kémek, és a poéngyilkosok. Az egyetlen ember, aki poéngyilkos lehet, az Rich. Kellemes ceruzarendezgetést mindenkinek!

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A “zseniális” jelzőt nem azért kell leírni, mert manapság olyan nagy a divatja, hanem azért, mert valami indokolttá teszi.

Nem akarok poéngyilkos lenni, de ez az asszisztensi hirdetés a GS&P-től minden, csak nem zseniális (mondom ezt úgy, hogy a Goodby–Silverstein páros élő legendái a
reklámcsinálásnak). Napnál világosabb, hogy csak egyet szolgál: Silverstein nevét fényezni, és esetleg díjat nyerni vele egy reklámfesztiválon, amit a haverok harsány
röhögése és hátbaveregetése kísér. (Pedig: ez az a Silvestein, aki annak idején Howard Gossage szellemiségét követve alapította meg a saját ügynökségét. Hogy
kicsoda Howard Gossage? Utána kell nézni gyorsan. Például itt: http://www.howard-gossage.blogspot.hu)

Félreértés ne essék: díjat nyerni szép, díjat nyerni jó. Kreatívdíjat még inkább. De ez az álláshirdetés egy ritka öncélú, ritka értelmetlen megoldás hozzá.
Nem gondolhatták komolyan. Gyanítom, Jeff éppen nyaralt, mikor az ötlet kipattant valakinek a fejéből. Ellenkező esetben sokáig hüppögnék, és kénytelen volnék
tudomásul venni, hogy a digitális világ a “Got Milk” alkotóinak is elvette az eszét.

Mert tegyük fel a kérdést, barátaim. Mire is keres Mr. Silverstein asszisztenst? Idétlen és mihaszna feladatok elvégzésére? És akkor most mi alapján is szűri az
embereket? Azt választja ki, aki jól rakta sorba a ceruzáit – vagy azt, aki rosszul? Bármely feladat bármit is elárul-e a leendő jelöltről, ami érdemessé teszi a
személyes interjúra? Ez alapján Mr. Silversteinnek mindenkivel – vagy senkivel sem kéne találkoznia. Bár nem lepődnék meg rajta, ha stílszerűen nem is találkozna
senkivel, miként azt a weboldal első mondatában ígéri (“Rich Silverstein answers to nobody”).

Vegyük hát ezt egy nem túl szerencsés imázsépítő reklámnak a GS&P számára; vegyük észre, hogy több sebből vérzik; esetleg méltányoljuk a megvalósítását –
de ne nevezzük zseniálisnak, kérem tisztelettel. Mert akkor valamit nagyon benézünk, szakmailag.

Legyünk igazságosak: tanulni mindenképp tudunk Mr. Silverstein önimázsépítő hirdetéséből. Helyből több ötlet, humor és könnyedség van benne, mint nálunk,
mondjuk, egy "év ügynöksége" cím birtokosa összes munkájában.

Na, a végén csak killjoy lettem.
Bocs.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás