A UPC beismert, a MOL felpörgött
2008-09-19
A UPC bevallotta, hogy a Show kampány félresikerült, a Mol-nak pedig jól jött az OMV botrány – jelentették kollégáink a Brandfestivalról.
A Brandfestival reggel a Vállalj kockázatot és a Felelősségvállalás kerekasztalbeszélgetésekkel nyitott. Az előbbin Grósz Judit, a UPC marketing és értékesítési igazgatója arról beszélt, hogy a UPC nem bevállalós megrendelő, és hogy a Show kampány nem sikerült jól.
A másik teremben Ferencz I. Szabolcs, a Mol kommunikációs igazgatója azt fejtegette, hogy az OMV-s felvásárlási botrány kifejezetten jót tett nekik, hiszen felpörgette őket, mégis szerények tudtak maradni.
A Kreatív korábban foglalkozott a két olajcég pr-háborújával és akkor azt állapítottuk meg, hogy a Mol csak itthon állt nyerésre a kommunikációs csatában.
További infó a szívlapáton.
(forrás:
Kreatív Online)