hirdetés
hirdetés
hirdetés

A UPC beismert, a MOL felpörgött

A UPC bevallotta, hogy a Show kampány félresikerült, a Mol-nak pedig jól jött az OMV botrány – jelentették kollégáink a Brandfestivalról.
hirdetés

A Brandfestival reggel a Vállalj kockázatot és a Felelősségvállalás kerekasztalbeszélgetésekkel nyitott. Az előbbin Grósz Judit, a UPC marketing és értékesítési igazgatója arról beszélt, hogy a UPC nem bevállalós megrendelő, és hogy a Show kampány nem sikerült jól.

A másik teremben Ferencz I. Szabolcs, a Mol kommunikációs igazgatója azt fejtegette, hogy az OMV-s felvásárlási botrány kifejezetten jót tett nekik, hiszen felpörgette őket, mégis szerények tudtak maradni.

A Kreatív korábban foglalkozott a két olajcég pr-háborújával és akkor azt állapítottuk meg, hogy a Mol csak itthon állt nyerésre a kommunikációs csatában.

További infó a szívlapáton.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés