A UPC beismert, a MOL felpörgött
- Újabb díj Szőke kapitánynak
- Fabricius: mitől jó egy kampány?
- Lovagi tornával vág vissza a Tv2 a Brandfestivalnak?
- Nobel-díjasok és Brody a BrandFestivalon
- BrandFestival - Arany Dió díj az év stratégiai gondolatáért
- Mol - summer party a dolgozóknak
- MOL - éttermeket nyit
- UPC Show helyett zene egy forintért
- UPC - rádiócsatornák kábeltévéseknek
A Brandfestival reggel a Vállalj kockázatot és a Felelősségvállalás kerekasztalbeszélgetésekkel nyitott. Az előbbin Grósz Judit, a UPC marketing és értékesítési igazgatója arról beszélt, hogy a UPC nem bevállalós megrendelő, és hogy a Show kampány nem sikerült jól.
A másik teremben Ferencz I. Szabolcs, a Mol kommunikációs igazgatója azt fejtegette, hogy az OMV-s felvásárlási botrány kifejezetten jót tett nekik, hiszen felpörgette őket, mégis szerények tudtak maradni.
A Kreatív korábban foglalkozott a két olajcég pr-háborújával és akkor azt állapítottuk meg, hogy a Mol csak itthon állt nyerésre a kommunikációs csatában.
További infó a szívlapáton.