hirdetés
hirdetés

Nobel-díjasok és Brody a BrandFestivalon

2008-08-13
Idén is együttműködik a BrandFestival és az R-time, ezúttal azonban két újítás is színesíti a konferencia programját: PrimeTime ’08 néven minikonferenciát tartanak és átadják az Arany Diót. A külföldi előadók között lesz Edmund S. Phelps Nobel-díjas közgazdász és Alexander Brody, magyar származású reklámguru.

Szeptemberben immár hatodik alkalommal rendezik meg a BrandFestivalt, ahol az R-time egy külön, úgynevezett branded content megállapodás szerint minikonferenciát szervez a televíziós szakmának PrimeTime ’08 néven.

„Olyan televíziós konferencia megszervezésén dolgozunk, amely egyrészt illeszkedik a BrandFestival eddigi koncepciójához, és a szakma véleményformálóinak és szakértőinek színe-javát vonultatja fel, másrészt, amely dedikáltan televíziós témákat dolgoz fel őszintén, nyíltan, és csatornafüggetlenül” – fogalmazott Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója.     

A szervezők másik újítása erre az évre az „AranyDió díj” lesz, amivel az év legformabontóbb stratégiai ötletét honorálják.

A BrandFestival külföldi előadója lesz többek között Robert J. Aumann és Edmund S. Phelps Nobel-díjas közgazdászok, Alexander Brody, magyar származású reklámguru, a Reklám Világszövetség korábbi elnöke, valamint Jeremy Clark, a New York-London központú MEC:Access kommunikációs ügynökség EMEA szintű vezetője.

A kétnapos konferencia szeptember 18-án kezdődik Visegrádon.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés