Különleges reklám-élménnyel ajándékozta meg a magyar lakosságot a Zwack, de vajon mi köze a természetnek a Vilmoshoz?
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Én nyilván a szerzőnél is kekecebb vagyok, de nem értem, hogy azon kívül, hogy nagyon mozgalmas és színes, miért olyan jó ez a reklám? 25-50 hippi megsemmisít egy egész várost, majd ennek örül. Ez a követendő példa, vagy elrettentés, hogy ez történik, ha nagyon beiszik az ember a "címszereplőből"?
2011. 02. 15., 20:14
#
Jól mondja Román úr. A film akkor nem lenne agyatlan koncepció, ha a végén a szintetikus cuccokkal teli Vilmost is elhajítják jó messzire.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.