hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ablakot pucolnak a magyarok a reklámújságokkal

Vadászati élményt jelent az akciós újságok böngészése a fogyasztóknak, akik innen tájékozódnak az újonnan bevezetett termékekről. Viszont sajnálják a sok papírt, ezért a lapokat „újrahasznosítják” például ablakpucoláskor. Az Ipsos felmérése.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Salvarini biztos marketinges :-)

Láttál már olyat aki a neten az árukeresőbe zacskóslevest keresett? Nem hiszem. A hatás és a reklám szintje összetettebb. A szórólap is másra való, és az internet
is.. Az emberek vonzódnak a szórólapokhoz. "Olyan mint a szappanoperák.. senki sem vallja be, hogy nézi" (Idézet:Lapterjesztő sajtóanyag) A fák.. Nos a fák, azok
problémát okozhatnak, de hidd el, hogy igyekszik minden piaci résztvevő a hasznos felhasználásra, és a kompenzálásra.. Ezen felül környezetvédelmi termékdíj,
ujrahasznosított papír, green programok és miegymás segíti a környezetvédelmet... A lapterjesztő kft például, még "zöld" irodát is épít, hogy a károsanyag
kibocsájtását csökkentse. A másik a felelősség kérdése.. Nem a multik marketingesei a lelketlenek.
Azok a lelketlenek, akik ezekt az ajánlatokat nem képesek szelektív kidobni. Ha már ilyen a világ.. mi felhasználók is tehetünk érte.. nem lehet a nép, a kormány és a
marketingesek áldozata.. Nekünk is van felelősségünk.. ezt jobb, ha elfogadjuk.
Grezoo
#
Akik rendelkeznek internet hozzáféréssel, azok a világhálón nézik meg azt, hogy mit hol vegyenek. Ma ez majdnem 3 millió fő. Ők már nem szórólapoznak, hanem ha
hipermarketek vagy elektronikai áruházak akciós újságairól van szó, akkor a http://www.globalplaza.hu oldalt a webshopok ajánlataiért pedig a http://www.arukereso.hu
oldalt keresik fel. Az újság a múlté, de még ez mindig nem jutott el a multik vezetéséig, és még mindig tonna számra nyomják őket, ami miatt a világ másik oldalán
vágják ki az őserdőket az alapanyaghoz....
Üdv.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés