hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábrahám Gergely távozik, a Grayling már nem dolgozik Vajnának

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

hirdetés

Ábrahám Gergely 2008 óta dolgozott a Grayling Hungary kommunikációs ügynökségnek, 2009 óta volt az ügyvezető igazgatója. Tavaly novemberben egyeztek meg a távozásról, de ez februártól lép érvénybe. Közös megegyezéssel lett vége a közös munkának, de Ábrahám éreztette, amikor kérdeztük, hogy úgy érezte, ideje váltani. Arról, hogy hol folytatja, nem mondott semmit, csak annyit, hogy a média és a kommunikáció területén. A Grayling részéről keresik az új vezetőt, "az átmeneti időszakban pedig Peter Fecko, a Grayling Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője látja el a magyarországi Grayling vezetésének feladatait", írták kérdésünkre.

Ábrahám Gergely

Érdekesség a történetben, hogy a Grayling eddig Andy Vajna pr-ügynökségeként is működött, de nem egészen világos, hogy pontosan milyen minőségben (azaz hogy a Vajnához köthető cégeket, intézményeket vagy magát Vajnát képviselték), csak az, hogy a Vajnát és vállalkozásait érintő különféle sajtómegkeresésekre rendszerint Ábrahám felelt, mint a Grayling Hungary ügyvezetője. A Graylinget kérdeztük is erről, amire az ügynökség azt válaszolta, hogy "jelenleg nem végez semmilyen szolgáltatást Andy Vajnának, sem a hozzá kapcsolódó vállalatoknak", arra a kérdésre pedig, hogy korábban végzett-e és mit, azt válaszolták, hogy "a korábbi együttműködésről a szerződésben foglalt titoktartási kötelezettség miatt nem áll módunkban tájékoztatást adni".

Ábrahámot is kérdeztük, hogy Vajnának fog-e dolgozni a jövőben, illetve hogy korábban pontosan milyen minőségben dolgozott neki, de ő sem válaszolt érdemben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés