ACT, IAA - CSR-kampány
2006-09-19
A társadalmi felelősségvállalásra és a fenntartható fejlődésre hívja fel a figyelmet az ACT Responsible és az International Advertising Association (IAA) közös kampánya, amelynek hirdetései az Euronews televíziós csatornán futnak szeptembertől.
A One Minute of Responsibility elnevezésű kampány az európai hírcsatornán szeptember elsejétől fut. A két szervezet által indított CSR-aktivitás 25 kampányt ölel föl, amelynek szpotjait a nap különböző szakaszaiban sugározzák a televízióban.
A hirdetési koncepción a TBWA/Corporate/NonProfit dolgozott. A kampányban elsőként a „Humann Ball” elnevezésű szpot megy, amelyet a „Gyógyszer határok nélkül” kampány részeként a Duval Guillaume készített, valamint a CSR-kampányban az Euronews-on elsőként népszerűsítik a prágai Euro RSCG UNICEF szpotját.
(forrás:
Kreatív Online)