hirdetés
hirdetés

AdForum - magyar munkák a Top5-ben

2006-04-19
Az AdForum.com hetenként közzétett Top5-ös listáján két magyar reklám is szerepel, ami azt jelenti, hogy a hirdetések nagyon népszerűek az oldal látogatói körében.

A McCann Erickson Budapest és a Sylva Reklámügynökség egy-egy munkával szerepel az AdForum.com heti Top5 listáján. Az AdForum.com minden héten közzéteszi, hogy mely reklámokat töltötték le leggyakrabban az oldal látogatói. Az április 10-től 16-ig a ranglistán található öt hirdetés közül kettő magyar munka.

A Sylva Reklámügynökség a Nikonnak készített „Rabbits” című print hirdetéssel került a legnépszerűbbek közé. Ez azért is különleges, mert a Top5-ba jutottak között ez az egyetlen, amely nem reklámfilm. A listán szereplő másik hazai alkotást - egy 30 másodperces reklámfilmet - a McCann Erickson készítette a Zwack Unicumnak. A „Blind Date” című film a Vilmos márkát reklámozza.
A két magyar alkotás olyan reklámokkal szerepel a listán, mint például a TBWA/London gondozásában készült Sony PlayStation film vagy a Giovanni, FCB S.A. műhelyében készült Kraft-szpot.

(forrás: Adforum.com)
hirdetés
hirdetés