hirdetés
hirdetés

adidas - globális médiatender

2006-03-14
Megválhat médiaügynökségétől Magyarországon is az adidas, ha ügynökségváltást hoz az anyacég globális médiatendere.

Az Adweek értesülései szerint nemzetközi ügynökségi tendert írt ki az adidas. Az eredmény a világ valamennyi országában érinti a sportszergyártóval együttműködő partnereket. Jelenleg az adidas a kreatívfeladatait a TBWA készíti, a médiavásárlást pedig a Carat intézi.

Császári Attila, az adidas marketingigazgatója elmondta: mint eddig minden változás a márka globális kommunikációjában, így a mostani médiatender is érinti majd a magyar piacot. „Egy globális tenderen nem születhet tökéletes döntés - mondta el Császári Attila - mert a kiválasztott ügynökség jelenléte nem minden országban azonos mértékű. Így előfordulhat az, hogy bár egyes országokban meghatározó szerepe van egy adott ügynökségnek, Magyarországon nincs az első tízben, és fordítva”

hirdetés
hirdetés