hirdetés
hirdetés
hirdetés

adidas - globális médiatender

Megválhat médiaügynökségétől Magyarországon is az adidas, ha ügynökségváltást hoz az anyacég globális médiatendere.
hirdetés

Az Adweek értesülései szerint nemzetközi ügynökségi tendert írt ki az adidas. Az eredmény a világ valamennyi országában érinti a sportszergyártóval együttműködő partnereket. Jelenleg az adidas a kreatívfeladatait a TBWA készíti, a médiavásárlást pedig a Carat intézi.

Császári Attila, az adidas marketingigazgatója elmondta: mint eddig minden változás a márka globális kommunikációjában, így a mostani médiatender is érinti majd a magyar piacot. „Egy globális tenderen nem születhet tökéletes döntés - mondta el Császári Attila - mert a kiválasztott ügynökség jelenléte nem minden országban azonos mértékű. Így előfordulhat az, hogy bár egyes országokban meghatározó szerepe van egy adott ügynökségnek, Magyarországon nincs az első tízben, és fordítva”

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés