hirdetés
hirdetés

Sportszerpiac – az adidas felvásárolja a Reebokot

2005-09-01
Az adidas a Reebok felvásárlásától leginkább az Egyesült Államokbeli piaci részesedésének növelését várja. A Reebok-almárkák megmaradnak, de a sporttámogatásokat a jövőben a két cég összehangolhatja.
A német sportóriás fő konkurensével, a piacvezető Nike-val szembeni helyzetét akarja a lépéssel erősíteni. A Reeboknak az Egyesült Államokban van a legnagyobb piaci részesedése, így a lépés az adidas ottani pozícióit erősítheti. A két cég márkái megmaradnak, de a földrajzi terjeszkedésen túl a felvásárlás lehetőséget teremt a sporttámogatások közös kihasználására is. Az adidas a 2006-os németországi futball-világbajnokság és a 2008-as Pekingi Olimpia hivatalos támogatója, míg a Reebok az amerikai National Footaball League (NFL) és a National Basketball Association (NBA) mezszállítója.
hirdetés
hirdetés