hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adidas - kelendő volt a labda és a cipő

A Napi Gazdaság arról ír, hogy a foci VB-nek köszönhetően a második negyedévben 24 százalékos bevétel-növekedést ért el az Adidas, amely labdákból és a focicipőkből adott el a megszokottnál többet.
hirdetés

A második negyedévben 82 millió euró volt a német Adidas AG sportszergyártó vállalat nettó eredménye, amely éves összesítésben 24 százalékos emelkedés. Ez az előzetes várakozásokat is meghaladja.

A sportszer-gyártó sokat profitált a németországi futball-világbajnokságból, kifejezetten jól fogytak a torna Teamgeist labdái és az F50+ névre keresztelt focicipők. Az Adidas egyébként a csapatok szponzorálásában nem járt az élen, az évek óta folyó versenyben idén először a Puma győzött, amely 12 csapatot szponzorált - köztük a VB-győztes olaszokat -, a Nike nyolc, az Adidas pedig hat csapattal kötött megállapodást.

Az Adidas árbevétele 2,43 milliárd euró volt a negyedévben, 60 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál. A tavaly 3,8 milliárd euróért megvásárolt Reebok konszolidálása a terveknek megfelelően halad.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés