hirdetés
hirdetés

AGB – politikai GRP szolgáltatást indít

2002-01-23
A választási kampányok hatékonyságának folyamatos ellenőrzésére új szolgáltatást indított az AGB Hungary Kft. A televíziós közönségmérést végző cég egyelőre kísérleti jelleggel vezette be politikai GRP szolgáltatását, február elsejétől viszont napi rendszerességgel kínálja adatait.
Az AGB pártok kampányfőnökeinek és hirdetési szakembereknek ajánlja a Politikai GRP-t, a speciálisan összeállított adatbázis politikusok, pártok, politikai témájú műsorok és kampányok adatait tartalmazza. Az AGB Telemonitor segítségével a politikusok megtudhatják, televíziós szereplésük során a választópolgárok hány százalékát érték el, a közönségprofil elkészítésével pedig a tévénézők közönség összetételét is megkaphatják a megrendelők.

A kampányfőnökök munkáját segíti a TeleSpot+ szoftver is, amely a kereskedelmi kampányokhoz hasonlóan a fizetett politikai hirdetések nézettségi mutatóit adja meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés