hirdetés
hirdetés
hirdetés

AGB – politikai GRP szolgáltatást indít

A választási kampányok hatékonyságának folyamatos ellenőrzésére új szolgáltatást indított az AGB Hungary Kft. A televíziós közönségmérést végző cég egyelőre kísérleti jelleggel vezette be politikai GRP szolgáltatását, február elsejétől viszont napi rendszerességgel kínálja adatait.
hirdetés
Az AGB pártok kampányfőnökeinek és hirdetési szakembereknek ajánlja a Politikai GRP-t, a speciálisan összeállított adatbázis politikusok, pártok, politikai témájú műsorok és kampányok adatait tartalmazza. Az AGB Telemonitor segítségével a politikusok megtudhatják, televíziós szereplésük során a választópolgárok hány százalékát érték el, a közönségprofil elkészítésével pedig a tévénézők közönség összetételét is megkaphatják a megrendelők.

A kampányfőnökök munkáját segíti a TeleSpot+ szoftver is, amely a kereskedelmi kampányokhoz hasonlóan a fizetett politikai hirdetések nézettségi mutatóit adja meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés