hirdetés
hirdetés

AGB Nielsen - új reklámfigyelés

2007-01-11
Napi jelentést készít az AGB Nielsen Médiakutató az új reklámfilmekről és kampányokról. A szolgáltatással a médiatervezők és -vásárlók ellenőrizhetik, hogy az aktivitás valóban a megrendelés szerinti napon indult-e el.
Az AGB Nielsen napi jelentést készít azokról az új szpotokról és kampányokról, amelyeket addig nem vetítettek a tévécsatornák. Az első vetítésről szóló információk a szpot nevén kívül tartalmazzák a hirdető, a márka és az ügynökség adatát is. A riporttal nyomon követhető, hogy valóban elindult-e a kampány a megrendelésben szereplő napon, illetve az is, hogy a szerződés szerinti reklámok kerültek-e adásba.

A kutatócég az új szolgáltatással nemcsak a médiatervező és -vásárló ügynökségek munkáját akarja megkönnyíteni, hanem a televíziós társaságokét és a reklámügynökségekét is. A riporttal ugyanis a piaci szereplők információkat kaphatnak a versenytársak munkájáról, valamint a saját reklámfilmek besorolásáról is, amely a későbbi visszakeresésben is segít.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés