hirdetés
hirdetés
hirdetés

AGB Nielsen - új reklámfigyelés

Napi jelentést készít az AGB Nielsen Médiakutató az új reklámfilmekről és kampányokról. A szolgáltatással a médiatervezők és -vásárlók ellenőrizhetik, hogy az aktivitás valóban a megrendelés szerinti napon indult-e el.
hirdetés
Az AGB Nielsen napi jelentést készít azokról az új szpotokról és kampányokról, amelyeket addig nem vetítettek a tévécsatornák. Az első vetítésről szóló információk a szpot nevén kívül tartalmazzák a hirdető, a márka és az ügynökség adatát is. A riporttal nyomon követhető, hogy valóban elindult-e a kampány a megrendelésben szereplő napon, illetve az is, hogy a szerződés szerinti reklámok kerültek-e adásba.

A kutatócég az új szolgáltatással nemcsak a médiatervező és -vásárló ügynökségek munkáját akarja megkönnyíteni, hanem a televíziós társaságokét és a reklámügynökségekét is. A riporttal ugyanis a piaci szereplők információkat kaphatnak a versenytársak munkájáról, valamint a saját reklámfilmek besorolásáról is, amely a későbbi visszakeresésben is segít.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés