hirdetés
hirdetés
hirdetés

Akár 450 milliós is lehet a HM Zrínyi Kht. megbízása

Rendezvényszervezésre, médiavásárlásra és BTL-feladatokra keres partnert a HM Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Kht – írja a Közbeszerzési Értesítő. A feladatokra nettó 300 millió forintot szánnak, ettől plusz 50 százalékkal eltérhetnek.
hirdetés

A HM Zrínyi Kht. ismét kiírta a rendezvényszervezési, médiavásárlási és BTL kommunikációs eszközök beszerzési nyílt eljárását. Mint ismert, legutóbb 2007-ben hirdette meg a feladatokat, akkor a Sensation Event Marketing nyerte meg az eljárást.

A megbízás keretösszege nettó 300 millió forint, de ettől plusz 50 százalékkal eltérhet az ajánlatkérő, vagyis a szerződés akár nettó 450 millió forint értékű is lehet.

Az alkalmasság minimumkövetelménye között szerepel, hogy az ajánlattevőnek a közbeszerzés tárgya - rendezvényszervezés és lebonyolítás, médiavásárlás, BTL-eszközök beszerzése - szerinti forgalmának 2007-ben és 2008-ban el kell érnie az 50-50 millió forintot.

A sikeres pályázónak rendelkeznie kell minőségbiztosítással, évente az említett két évben legalább négy darab kétezer főt meghaladó rendezvényszervezési referenciával - egyenként legalább nettó ötmillió forintos keretből -, továbbá legalább nettó nyolcmillió forintos keretből megvalósult három országos médiamix-vásárlással, és szintén három BTL-eszközök beszerzésére vonatkozó legalább ötmilliós referenciával.

A pályázatokat április 10-ig várják, a nyílt eljáráson a legalacsonyabb összegű ajánlatot benyújtó nyer.

A kiválasztott ügynökséggel való közös munka a keretösszegig és/vagy a szerződés időtartamáig – 2010. december 31. – szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés